مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی: مشکل آب روستای کوهین تفرش رفع شد

پایگاه خبری هدهد تفرش:

 

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب روستایی استان مرکزی از رفع مشکل آب روستای کوهین شهرستان تفرش خبر داد.

 

خبرگزاری فارس: مشکل آب روستای کوهین تفرش رفع شد

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی صفدر حیدری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال بروز مشکل در آبرسانی به روستای کوهین شهرستان تفرش شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تلاش خود را برای رفع این مشکل به کار بست و موفق شد با تعمیر و بهسازی خط انتقال آب و بهسازی چشمه آب این روستا این مشکل را برطرف کند.

 

وی تصریح کرد: تعمیر و بهسازی خط انتقال آب روستای کوهین با اعتباری بالغ بر 120 میلیون ریال انجام شد و طی آن 12 کیلومتر از خطوط انتقال آب تعمیر وبازسازی و بهسازی شده و پمپ فرسوده چاه روستا نیز تعویض شد.

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی، سرانه مصرف آب در این روستا را 380 لیتر در شبانه‌روز عنوان کرد و ادامه داد: میزان مصرف آب در بین اهالی این روستا بسیار بالاتر از استانداردها است؛ به طوری که هم‌اکنون سرانه مصرف آب در الگوی مصرف 150 لیتر در شبانه‌روز است.

 

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه برای تأمین فوری آب در روستاهای استان از ژنراتور برق سیار استفاده می‌شود، ابراز داشت: با توجه به اثرات خشکسالی برروستاهای استان و لزوم تامین آب مورد نیاز این روستاها در سریع‌ترین زمان ممکن این شرکت استفاده از دیزل ژنراتورهای برق سیار به منظور تامین برق تاسیسات آبرسانی را در دستورکار قرار داد.

 

وی در پایان متذکر شد: با توجه به هزینه‌های بالا برای تامین برق و طولانی بودن مراحل اداری برای برق‌دار شدن چاه‌های آب استفاده از 5 دستگاه دیزل ژنراتور برق به منظور تأمین فوری آب مردم روستاها در دستورکار قرار گرفت که تاکنون در چهار روستای ده‌نمک، تجره، سلیم‌آباد و شادباغی مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:13 | نویسنده : میثم اله وردی |